دلهره های یک سایکوتیک

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام»

دلهره های یک سایکوتیک

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام»

Mariah Carey - My All


شعر و آهنگ  My All  از Mariah Carey  


 

I am thinking of you In my sleepless solitude tonight

در بی قراری و تنهایی امشبم به تو فکر می کنم


If it's wrong to love you Then my heart just won't let me be right

اگر عاشق تو بودن اشتباه باشد، قلبم من را راحت نخواهد گذاشت


'Cause I'm drowned in you

چون درونت غرق شده ام


And I won't pull through Without you by my side

و اگر تو پیشم نباشی حتی دست و پا هم نخواهم زد


I'd give my all to have Just one more night with you

حاضرم همه چیزم را بدهم تا فقط یک شب دیگر با تو باشم


I'd risk my life to feel Your body next to mine

زندگیم را فنا خواهم کرد تا فقط بدنت را بر بدنم احساس کنم


'cause I can't go on Living in the memory of our song

چون نمی توانم زندگیم را در خاطرات آهنگمان ادامه دهم


I'd give my all for your love tonight

و امشب همه چیزم را به پای عشقت خواهم ریخت


Baby can you feel me

عزیزم می تونی منو احساس کنی


Imagining I'm looking in your eyes

تصور می کنم که در چشمانت می نگرم


I can see you clearly

تورا واضح می بینم


Vividly emblazoned in my mind

و آشکارا در ذهنم نقش می بندی


and that you're so far

و تو از من خیلی دور هستی


Like a distant star

مانند ستاره ای در دور دست


I'm wishing on tonight

امشب آرزوی تو را می کنم


I'd give my all to have Just one more night with you

حاضرم همه چیزم را بدهم تا فقط یک شب دیگر با تو باشم


I'd risk my life to feel Your body next to mine

زندگیم را فنا خواهم کرد تا فقط بدنت را با بدنم احساس کنم


'cause I can't go on Living in the memory of our song

چون نمی توانم زندگیم را در خاطرات آهنگمان ادامه دهم


I'd give my all for your love tonight

و امشب همه چیزم را به پای عشقت خواهم ریخت


دانلــود



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد