دلهره های یک سایکوتیک

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام»

دلهره های یک سایکوتیک

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام»

ABBA - The Winner Takes It All


شعر و آهنگ The Winner Takes It All از ABBA 



 

I don't wanna talk

about the things we've gone through

نمیخواهم درباره ی چیزهایی صحبت کنم که دیگر گذشته اند


though it's hurting me

now it's history

با این که دیگر گذشته اند، اما هنوز مرا آزار میدهند


I've played all my cards

من و تو تمام کارت هایمان را بازی کرده ایم


and that's what you've done too

nothing more to say

no more ace to play

و اینه چیزی که تو هم انجام دادی

چیزی بیشتر از این برای گفتن ندارم وقتی بازی قهرمانی ندارد، برای چه بازی کنیم؟


The winner takes it all

برنده همه چیز را میگیرد


the loser standing small

beside the victory

that's her destiny

بازنده همانند موجودی پست کنار پیروزی ایستاده است، این سرنوشت اوست


I was in your arms

thinking I belonged there

وقتی در آغوشت بودم، فکر میکردم که به آن جا تعلق دارم


I figured it made sense

building me a fence

آن را با احساس مجسم میکردم، تا برایم حصاری بسازد


building me a home

thinking I'd be strong there

تا خانه ای برایم بسازد، فکر میکردم در آن جا احساس قدرت خواهم کرد


but I was a fool

playing by the rules

ولی من احمق بودم، سرنوشت مرا به بازی گرفته بود


The gods may throw a dice

their minds as cold as ice

شاید خدایان هم تاس میریزند، قلبشان به سردی یخ است


and someone way down here

loses someone dear

و هر کس که به این جا قدم بگذارد، عزیزی را از دست خواهد داد


the winner takes it all

the loser has to fall

برنده همه چیز را میگیرد، بازنده باید سقوط کند


it's simple and it's plain

why should I complain

این امر روشن و ساده است، چرا باید توضیح بدهم؟


But tell me does she kiss

like I used to kiss you

اما به من بگو:  آیا او تو را همانند من می بوسد؟


does it feel the same

when she calls your name

وقتی او تو را صدا میزند، همان احساسی را داری که وقتی من تو را صدا میزدم؟


somewhere deep inside

you must know I miss you

جایی در اعماق وجودت باید بداند که من دلم برایت تنگ شده


but what can I say

rules must be obeyed

ولی چه میتوانم بگویم؟ باید از قوانین اطاعت شود


The judges will decide

the likes of me abide

قضات تصمیم خواهند گرفت که دوست داشتن من پایدار میماند یا نه


spectators of the show

always staying low

تماشاگران نمایش همیشه پایین سن می مانند


the game is on again

a lover or a friend

بازی دوباره شروع شده است، عاشق یا دوست؟


a big thing or a small

the winner takes it all

بزرگ یا کوچک؟ برنده همه چیز را میگیرد


I don't wanna talk

if it makes you feel sad

اگر ناراحتت میکند، درباره اش صحبت نمیکنم


and I understand

you've come to shake my hand

میدانم آمده ای تا با من دست بدهی


I apologize

معذرت میخواهم


if it makes you feel bad

seeing me so tense

no self-confidence

میدانم که وقتی مرا ناراحت و بدون اعتماد به نفس ببینی، احساس بدی خواهی داشت


But you see

the winner takes it all

اما میبینی، برنده همه چیز را میگیرد


دانلــود



نظرات 1 + ارسال نظر
حبیب غریبی سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 10:56

با سلام خدمت شما دوست عزیز و مهربانم خوشحال میشم به وب بنده هم سر بزنید در صورت تمایل


تبادل لینک کنیم ممنونم از حضور شما
http://notebook1367.mihanblog.com/




دانه ای خشک میان سبزه های تر
خرمنی به روی نگاهش
سیاهی بر روی چشم هایش
کاخ شد میان لبهایش
مثل شمع
نگاهش تلخ
لباس نامر ایش
تلخ
دلنوشته هایش
خاطره هایش
مثل خواب شیرین
دریای دلش گریان
راه بی بازگشتش را طی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد