دلهره های یک سایکوتیک

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام»

دلهره های یک سایکوتیک

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام»

Eels - I Need Some Sleep


شعر و آهنگ   I need some sleep از Eels 



 

I need some sleep

به کمی خواب نیاز دارم


It can’t go on like this

نمیتونم اینجوری ادامه بدم


I tried counting sheep

سعی کردم گوسفندارو بشمارم


But there’s one I always miss

ولی همیشه یکیشو نمیشمارم


Everyone says I’m getting down too low

همه میگن بیش از حد تو خودم رفتم


Everyone says you just gotta let it go

همه میگن باید بیخیالش بشی


You just gotta let it go

You just gotta let it go

باید بیخیالش بشی

باید بیخیالش بشی


I need some sleep

به یک کم خواب نیاز دارم


Time to put the old horse down

زمانی که این اسب خسته رو به زمین بشونه


I’m in too deep

خیلی تو خودم هستم


And the wheels keep spinning ’round

و چرخها میچرخن و میچرخن و میچرخن...


Everyone says I’m getting down too low

همه میگن بیش از حد تو خودم رفتم


Everyone says you just gotta let it go

همه میگن باید بیخیالش بشی


You just gotta let it go

You just gotta let it go

You just gotta let it go

باید بیخیالش بشی

باید بیخیالش بشی

باید بیخیالش بشی


 دانلــود



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد