دلهره های یک سایکوتیک

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام»

دلهره های یک سایکوتیک

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام»

Shamrain - Raindrops


شعر و آهنگ  Raindrops  از Shamrain  


 



The light is bleeding out of me
نورها از من به بیرون شره می کنند


I can’t close my eyes
نمیتونم چشمام رو ببندم


When tomorrow comes what’s left of me
وقتی فردا بیاد چی از من مونده؟


Is this the road I have to take
این راهیه که باید طی کنم؟


Why won’t you come and save me
From this place today
چرا امروز نمیای و منو از اینجا نجات نمیدی؟


I bend my head down
سرم رو به پایین خم می کنم


Close my sight out
چشمام رو می بندم


And I hear the sound of raindrops
On the window glass again
و صدای چکه های بارون رو بر روی شیشه ی پنجره میشنوم


Once it all was different
یه زمانی این فرق داشت


Life has grown colder by the time
با گذر زمان زندگی هم سردتر شده


And it’s all confusing up my mind
و کلا ذهنم رو گیج کرده


Is this the road I have to take
این راهیه که باید طی کنم؟


Why won’t you come and save me
From this place today
چرا امروز نمیای و منو از اینجا نجات نمیدی؟


I bend my head down
سرم رو به پایین خم می کنم


Close my sight out
چشمام رو می بندم


And I hear the sound of raindrops
On the window glass again
و صدای چکه های بارون رو بر روی شیشه ی پنجره میشنوم





+پی نوشت: شهریور و بارون؟ اونم چه بارونی... آسمونم مثه من دلش گرفته...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد